سایت روانشناسی عشق ماندگار...

.

سایت روانشناسی عشق ماندگار...

m
سایت روانشناسی عشق ماندگار... .

.



تاريخ : یک شنبه 28 آبان 1396 | 13:6 | نویسنده : m |

حقه ی کثیف روانشناسی (که کازینوها استفاده میکنند تا مردم پول بیشتری خرج کنند)

 

 

اکثر افرادی که حقه های روانشناسی پشت پرده کازینو ها خبر ندارند، معتقدند : “اگر خوش شانس باشید، میتونید یکروز در کازینو، درآمد یکسال تان را بدست بیارید… فقط اگر خوش شانش زا.” متاسفانه نه خودشان، بلکه هیچ شخص دیگری را نمی شناسند که دراز مدت، توانسته از کازینو ها یا به اصطلاح قمارخانه ها پول کسب کند. چرا؟ در این مقاله میخوانید…

کازینوها یا قمارخانه ها فعالیت های رسمی شان را از قرن 19ام و با ریشه از ایتالیا شروع کردند. خوشبختانه این نوع فعالیت ها در کشور ما ،ایران، ممنوع هستند اما در کشور های غربی مانند آمریکا، این صنعت، سالیانه 73$ بیلیون دلار درآمد دارد، یعنی به عبارتی روزانه 650$ هزار دلار درآمد خالص !

اما سوال اینجاست : چرا مردم با وجود ضرر های زیادی که از قمار کرده اند هرگز تا ورشکستگی از ان دست نمیکشند؟ دلیل آن حقه های روانشناسی است که این افراد پشت پرده کازینو ها از آن استفاده میکنند. بعضی از این حقه ها در تبلیغات تلویزیونی نیز استفاده میشد تا محصولاتی خریداری شوند که حتی تا با امروز نیز از آن استفاده میکنند.

اما کازینوها ،از چه مهندسی و حقه های روانشناسی استفاده میکنند که مردم با اینکه ضرر میکنند، عاشق آن هستند و میخواهند تمام پولشان را خرج کنند؟ شما در این مقاله 9 حقه ی مرموز روانشناسی را میخوانید که کازینوها استفاده میکنند تا تمام پول مشتریانشان را به جیب بزنند.

توجه کنید که این حقه ها خلاف قانون نیستند و کاملا عادی هستند. اما نحوه استفاده آن و تاثیر آن ناخودآگاه در ذهن مشتری چنان قدرتمند عمل میکند که هرآنچه را در پشت پرده انتظار دارند مشتری ناخودآگاه و در خیالش به اراده خودش انجام میدهد.
متاسفانه اکثر مغازه ها، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و بوتیک ها نیز از این حقه ها در خفا استفاده میکنند. پس بهتر است آنها را بخوانید، یاد بگیرید و از آنها آگاه باشید تا هرگز فریب آنها را نخورید.



حقه ی مرموز روانشناسی که در کازینو ها استفاده میکنند تا مردم پول بیشتری خرج کنند :


آنها گذر زمان را از شما مخفی میکنند | شما بر هیچکدام از دیوارهای کازینوای ساعت نخواهید دید. هیچ پنجره ای رو به بیرون نخواهید دید تا متوجه روز و شب بودن نشوید. زیرا شما اگر ندانید چقدر وقت صرف آنجا کردید شاید هرگز بابت زمانتان هم پشیمان نشوید !
متاسفانه اکثر فروشگاه های بزرگ نیز از این حقه استفاده میکنند ،هیچگونه ساعت و پنجره و یا درهای شیشه ای بزرگ ندارند تا مشتریان گذران وقت را متوجه نشوند.

 

www.eshghemandegar.ir

 

 



تاريخ : چهار شنبه 6 بهمن 1395 | 21:2 | نویسنده : m |

6 ابزار فوق سری روانشناسی که فقط افراد فوق حرفه ای از آن خبر دارند (و استفاده میکنند)

 

شش ابزار فوق سری روانشناسی که فقط افراد فوق حرفه ای از آن خبر دارند و استفاده میکنند

 

اگر بتوانیم نحوه کارکرد مغزمان را درک کنیم (علم روانشناسی) پس حتما میتوانیم از آن به نفع خودمان استفاده کنیم…

تحقیقات و پژوهش های فراوانی در مورد اینکه انسان چطور زندگی میکند، چرا بعضی از فعالیت های روزانه اش را انتخاب میکند، چرا میخوابد و … انجام شده است. اگر میخواهید تغییرات اساسی در زندگی (یا هر سیستمی) ایجاد کنید ابتدا نیاز دارید نحوه کارکرد آنرا درک کنید. دلیل انجام بعضی از فعالیت ها و وانکش های ما چیست؟ این کلید حل مسئله است.

البته، البته و البته… درک ساز و کار فقط 50% ماجراست.
زمانی که روش های متنوع ای را که مغز انسان سعی در استفاده از آنها میکند تا ذهنیت هایی را ایجاد کند، تصمیمی را سبک سنگین کند و ناخودآگاه داده ها را پردازش کند، شما شانس بزرگی خواهید داشت تا از این امتیاز (درک کارکرد) استفاده کنید و آنرا به سمت دست یابی به خواسته هایتان تغییر مسیر دهید.

برای مثال فرض کنید شما از عوامل پشت صحنه یک فیلم باشید، به راحتی میتوانید بازیگران، دکوراسیون و حتی داستان فیلم را تغییر دهید تا اینکه فقط یک تماشاگر باشید که تنها ابزاری که در دست دارد ،امید است.

شما در این مقاله 6 ابزار قدرتمند (و فوق سری) روانشناسی را خواهید خواند؛
ابزاری که شرکت های بزرگ به راحتی با استخدام چند روانشناس زبده سعی میکنند با ایجاد تغییراتی در آگهی هایشان و یا نحوه ارائه محصولاتشان در تصمیم گیری مشتریان در جهت خرید محصولاتشان، انتخاب برند شان و از همه مهم تر اعتماد به برندشان از این علم استفاده میکنند.

کارآفرینان بزرگ نیز یکی از دلایل اشتیاق فراوانشان به خواندن کتاب های روانشناسی یادگیری و استفاده از این ابزارهای روانشناسی برای بالا بردن کارایی، استفاده مفید از زمان و اتخاذ بهترین تصمیم ها در زندگیشان است.

شما نیز در این مقاله با آشنا شدن با این 6 ابزار روانشناسی تغییراتی شگرف در زندگیتان پدید خواهید آورد. طوری که نگرش تان نسبت به جهان تغییر خواهد کرد و بسیاری از علائم و نشانه هایی که شرکت ها و برند های بزرگ تجاری و شخصی دنیا از آن استفاده میکنند را نیز کشف خواهید کرد.

هشدار ! اگر مایل نیستید زندگی بهتر و مرفه تری داشته باشید به خواندن این مطلب ادامه ندهید.

ابزار شماره 1 : اثر پرات-فال
تنها زمانی میزان دوست داشتنی بودن شما افزایش پیدا میکند که کامل نباشید.

نگران نباشید اگر هنگام سخنرانی توپوق زدید یا اگر در اولین برخورد هنگام صرف چایی دست تان به فنجان چایی خورد و تمام چایی را ریختید، این اتفاق ها تماما به نفع شماست(!) اگر آنها را در مقابل طرفین مقابلتان قبول کنید و طوری وانمود نکنید و فردی کامل و بدون خطا هستید.

اثر پرات فال چنین قدرتی دارد که اشتباهات شما را دلیلی برای دوست داشتنی بودن شما نزد دیگران تبدیل میکند.
تحقیقات نشان داده افرادی که کمتر مرتکب اشتباه میشوند معمولا افراد دوست داشتنی نیستند، برای مثال زمان مدرسه تان را بیاد بیاورید، افرادی که کمترین خطایی در دوران مدرسه ازشان سر نمیزد دقیقا کمتر دوست داشتنی ترین افراد نزد دیگران بودند.

و یا همانطور که قبلا خواندید، دقیقا به همین دلیل مردم بتمن را بیشتر از سوپرمن دوست دارند !

کامل بودن و کمال گرایی فاصله ای بین فرد و اطرافیانش ایجاد میکند. اما اگر شما ابتدا نزد خودتان بپذیرید که تنها یک انسان هستید مانند دیگران باعث میشود دیگران نیز نسبت به شما چنین فکر کنند و شما را از خودشان بدانند. افرادی که بیشترین اشتباهات را مرتکب مشوند و البته قبول میکنند نزد دیگران مقبول ترند.

برای مثال استیو جابز هنگام ارائه تلفن همراه آیفون آنرا به بهترین نحو ارائه داد طوری که سیل تقاضا در فروشگاه های اپل جاری شد اما بعد از گذر چند روز مشکلی در تلفن های همراه اپل پدیدار شد که مشتریان ناراضی جلوی فروشگاه های اپل برای پس گرفتن پولشان صف کشیدند.

استیو جابز نیز با مشورت چند روانشناس تبلیغاتی شرکت، در یک گردهمایی بر روی سن رفت و جمله اش را چنین شروع کرد

“ما کامل نیستیم و این را میدانیم انسان هستیم و ممکن است اشتباه کنیم.
اشتباه از طرف شرکت اپل بود و اپل تمام خسارات شما را پرداخت خواهد کرد. عذر میخواهیم.“

یک چنین سخنرانی کوتاه چنان تاثیری قدرتمندی داشت که کسی فکر نمیکرد مشتریان عصبانی نه تنها درخواست خسارت نکردند و فقط خواهان رفع مشکل تلفن های همراهشان شدند بلکه برای همیشه به برند اپل وفادار بمانند…




تاريخ : چهار شنبه 6 بهمن 1395 | 20:59 | نویسنده : m |

یک آزمایش روانشناسی عجیب و حیرت انگیز

 

یک آزمایش روانشناسی عجیب و حیرت انگیز

عدد انتخابی شما 7 بود؟



این آزمایش توسط یکی از محققان برجسته در زمینه مطالعات ذهنی در امریکا، پرفسور "مک کین" انجام شده.

در این آزمایش با طرح 4 سوال اول ذهن شما شرطی شده و در هنگام انتخاب عددی بین 12 تا 5 ابتدا ذهن این دو عدد را جمع می کند یعنی 17 ولی 17 بین دو عدد 12 تا 5 نیست. ذهن اتوماتیک به عدد 7 می رسد که از 5 هم بزرگتر است.

این آزمایش انقلاب بزرگی در آزمایشات رفتاری ذهن نسبت به آموخته های ما از دوران کودکی و اجتماع و آنچیزی که شبانه روز از طریق رسانه ها به ما میرسد ایجاد کرده است.

طبق نتیجه تحقیقات مردم وقتی ذهنشان شرطی شد از انتخاب یا تفکر در جهت دیگر می ترسند و در دراز مدت استقلال فکری هر کس مسائل پیرامونش می شود نه تفکرات واقعی خودش.
به گفته دانشمندان: بیشتر فکر کنید و از بیان نتایجی که می رسید نترسید.

 

www.eshghemandegar.ir

 

 



تاريخ : چهار شنبه 6 بهمن 1395 | 20:58 | نویسنده : m |

شخصیت شناسی از روی ارایش

 

شخصیت شناسی از روی آرایش افراد

 

 

کسانی که زیاد آرایش می کنند این ویژگی شخصیتی را دارند؟




می‌توان گفت افرادی که شخصیت زیبا، فرهیخته و پخته‌ای دارند از نظر ظاهری نرمال، شیک، تمیز و مرتب هستند.

آیا شما هم جزو افرادی هستید که زیاد آرایش می کنند و با آرایش نسبتا غلیظ در اجتماع ظاهر می شوند؟
این کار شما به اعتماد به نفس و روحیه شخصی تان بر می گردد؛ با ما همراه باشید.

قربانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: فردی که ذهن آرام و افکار سازمان ‌یافته‌ای داشته و به خود نگاه مثبتی دارد از حرمت و اعتماد به ‌نفس بالا و تا حدودی از شخصیت عمیقی برخوردار است، چنین فردی چندان ضرورتی نمی‌بیند که برای جلب نظر و قضاوت دیگران دست به اعمال تأییدی بزند.

این کارشناس افزود: در واقع اشخاص علی‌الخصوص زنانی که زننده و خارج از عرف جامعه لباس پوشیده و آرایش می‌کنند از منظر علم روان‌شناسی از وضعیت جنسیتی و جسمی خود ناراضی‌اند و از درون احساس پوچی می‌کنند. این‌گونه افراد کسانی هستند که نیاز مبرمی به توجه تمام اقشار جامعه را در خود احساس کرده و همیشه به دنبال تایید دیگران به سر می‌برند.

وی ادامه داد: البته باید اذعان کرد که ظاهر شلخته و نامرتب نیز در هر دو جنس زن و مرد به نوع خود نشان‌دهنده اعتماد به ‌نفس پایین و تخریب ‌شده است. در واقع این دسته از افراد هم برای درون خود ارزش چندانی قائل نیستند و معتقدند از نظر ظاهری در سطح بسیار پایینی قرار دارند و هیچ‌گاه نمی‌توانند برای اطرافیان خود جذاب باشند.

قربانی با تأکید بر اینکه بین هوش عاطفی و هیجانی و ظاهر شیک و جذاب ارتباط مستقیم وجود دارد، تصریح کرد: افرادی که از ضریب هوشی بالایی برخوردارند سطح نرمالی از عزت و اعتماد به ‌نفس دارند، بنابراین متناسب با محیطی که در آن قرار دارند لباس می‌پوشند، خود را می‌آرایند و رفتار می‌کنند؛ در واقع این افراد شخصیت سالمی داشته و برای نوع پوشش خود مترصد تأیید دیگران نیستند.

وی همچنین افزود: این گروه کسانی هستند که در هر شرایطی خود را با جمع هماهنگ کرده و تناسب رفتاری دارند و این تناسب را به جلب نظر دیگران ترجیح می‌دهند. این افراد اگر مورد تأیید دیگران قرار بگیرند از صمیم قلب خوشحال می‌شوند، اما در صورت عدم ‌تأیید هم ناراحت نشده و عکس‌العمل درونی خاصی ندارند.

قربانی در ادامه خاطرنشان کرد: می‌توان گفت افرادی که شخصیت زیبا، فرهیخته و پخته‌ای دارند از نظر ظاهری نرمال، شیک، تمیز و مرتب بوده و ترجیح می‌دهند به‌ جای لباس و آرایش‌های غیرمتعارف و زننده به تکامل روزافزون درون خود توجه کنند.



تاريخ : سه شنبه 5 بهمن 1395 | 19:27 | نویسنده : m |

دلنوشته بسیار زیبای یک ایرانی درباره حادثه ساختمان پلاسکو

دلنوشته بسیار زیبای یک ایرانی درباره حادثه ساختمان پلاسکو

 

آقای سلمان عبدالعزیز پادشاه عربستان: من یک شهروند ایرانی هستم، روز گذشته در ایران یک ساختمان آتش گرفت و سپس فروریخت و تعدادی از جگرگوشه های کشور من در این سانحه شهید شدند که این اتفاق من و ملتم را داغدار کرد. پس از حادثه پیامهای تسلیت از اکثر نقاط دنیا برای مردم من ارسال شد که نمیدانم چگونه از آنها تشکر کنم ولی زمانی که من در فضای مجازی اخبار این حادثه را دنبال میکردم پیام شما را دیدم که در توییتر به خاطر این اتفاق خدا راشکرکرده بودی و خوشحال به نظر می آمدی.
برای یک لحظه ازشدت عصبانیت برافروخته شدم ولی خبر بعد که خواندم مربوط به سگهای زنده یاب پلیس ایران بود که منتظر بودند برای جستجو وارد عملیات شوند ولی جالب این بود که این سگها در تصویر به گونه ای ناراحت به نظر می آمدند، با دیدن عکس سگها به فکر فرو رفتم و با خود گفتم مگر ممکن است خبری که سگ را ناراحت می کند یک انسان را خوشحال کند مگر اینکه آن انسان به ظاهر انسان باشد ولی درک و فهم و شعور و اصالت آن انسان از سگهای پلیس ایران هم کمتر باشد، و این نتیجه من را آرام کرد و من خوشحالم در کشوری زندگی میکنم که فهم و شعور سگهای آن از پادشاه کشوری چون عربستان بیشتر است و اینک من به خاطر این نعمت خدا را شکر میکنم.

 

آدرس کانال تلگرام عشق ماندگار

eshghemandegar1@


برچسب‌ها: دلنوشته زیبای یک ایرانی-خطاب به پاداه عربستان-ساختمان پلاسکو

تاريخ : یک شنبه 3 بهمن 1395 | 21:6 | نویسنده : m |

شخصیت شناسی از روی رنگ لباس افراد

                        

خیلی سال پیش، وقتی اجداد آدمی توی جنگل ها زندگی می کردند با دیدن رنگ سبز آرام می شدند و با قرمز احساس خطر می کردند. اینطوری خوب و بد بودن گیاهان یا حتی سمی بودنشان را متوجه می شدند. حالا و با گذشت این همه زمان، رنگ ها معانی وسیع تری پیدا کرده اند. هر چند که ریشه ها هنوز همان ریشه های قدیمی هستند.


در این صفحات از تاثیر رنگ لباس ها روی افرادی که با شما در ارتباط هستند می گوییم، اینکه چه بایدهایی پیش رو دارید و چه نبایدهایی. فقط یک قانون کلی را در نظر بگیرید. هر چقدر رنگ ها روشن تر باشند سایزتان را بزرگتر نشان می دهد و هر چه تیر تر باشند شما را لاغرتر می کنند. به دنیای رنگ ها خوش آمدید!

به رنگ ثروت

طلایی پوش ها


طلایی از آن رنگ هایی است که موقع پوشیدنش باید احتیاط زیادی کنید چون رعایت نکردن تنها یک نکته ساده درباره این رنگ ممکن است ظاهرتان را زشت جلوه دهد. طلایی رنگ ثروت، تمول، خوشی و قدرت است. تا جایی که می توانید سعی کنید این رنگ را با سایر رنگ ها از جمله سفید ترکیب کنید تا شیک تر شود و زیاد توی ذوق نزند.


چه سنی بپوشد؟

بهتر است بعد از ۳۰ تا ۳۵ سالگی سراغ این رنگ بروید.

چه شغل هایی سراغش می روند؟

مجری ها و روابط عمومی ها می توانند از بعضی المان های طلایی در ظاهرشان استفاده کنند. برای سایر شغل ها محدودیتی نیست.


چه تاثیری می گذارد؟

این رنگ خیره کننده شما را فردی مصمم و قدرتمند نشان می دهد.


چه فصلی بپوشم؟


این رنگ چهار فصل است اما در فصل های گرم به طرز عجیبی بهتر به نظر می آید.


دنبال هیجان هستید؟


قرمزپوش ها


وقتی کسی قرمز می پوشد یعنی فردی بسیار برونگرا و اجتماعی است و می داند چطور خودش را در دل دوستانش جا کند.


چه سنی بپوشیم؟


بهتر است از این رنگ بعد از بیست سالگی و نهایتا تا ۴۵ سالگی استفاده کنید.


چه تاثیری می گذارد؟


با اینکه قرمز در کوتاه مدت تاثیرات خوبی روی اطرافیان می گذارد ولی استفاده طولانی مدت از این رنگ ممکن است باعث ایجاد احساس خستگی یا در حالت حادتر عصبانیت افراد شود.



آدم با نفوذی هستید؟


یشمی پوش ها


یشمی و زمردی دو تناژ نزدیک به هم و از زیرمجموعه رنگ سبز هستند. این رنگ ها نماینده اشرافیت، تمول مالی و قدرتمندی هستند. گاهی وقت ها این رنگ مورد استفاده آقایانی قرار می گیرد که سعی دارند روی بقیه نفوذ پیدا کنند. در صورتی که زمردی با طلایی ترکیب شود، تاثیرگذاری اش دو چندان خواهد شد.


چه سنی بپوشم؟


این رنگ محدودیت سنی خاصی ندارد و خانم ها از بیست سالگی به بعد تا هر سنی که دلشان خواست می توانند آن را بپوشند و لذت ببرند.


چه شغل هایی سراغش می روند؟


این تناژ که به سبز اتاق عملی معروف است نیز از مجموعه رنگ های محبوب پزشکان است و به بیمار قدرت و تسلط پزشک را تلقین می کند.


چه تاثیری می گذارد؟


اگر دوست دارید بقیه به عنوان شخصی با ابهت و قدرت نفوذ بالا از شما یاد کنند، این رنگ انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.


چه فصلی بپوشم؟


بیشتر فصل های سرد سال.



دریا دل ها


آبی پوش ها


و اما رنگ زیبای آرامش! رنگی که قادر است ذهن را آرام و استرس را کم کند و حتی اگر زیاد شود باعث سردی و یأس شود. کسی که آبی می پوشد آدم آرامی است و احتمالا وفادار هم هست.


چه سنی بپوشیم؟


بسته به تناژ رنگ، سن استفاده از آن فرق می کند ولی این تناژ برای تمام سنین زیبا و روح افزاست!


چه شغل هایی سراغش می روند؟


نقاش ها و تمام هنرمندانی که کار هنری شان احتیاج به صبر و حوصله دارد، این رنگ را می پسندند. برای مصاحبه های شغلی هم به خصوص آقایان می توانند روی آبی حساب کنند.


چه تاثیری می گذارد؟


آبی تداعی کننده وفاداری، آرامش و صبر است.


چه فصلی بپوشیم


قطعا فصل های گرم سال بهترین زمان آبی پوش شدن هستند.



از دل قصه ها


صورتی پوش ها


صورتی هم مثل آبی رنگ روحیه های ملایم آرام است. کسانی که رویاهایشان را دوست دارند، دنبال ایده آل های دوست داشتنی خودشان هستند و در این مسیر آهسته و صبور قدم برمی دارند.


چه سنی بپوشیم؟


برای پوشیدن صورتی ملایم محدودیتی نیست. تناژهای تند این رنگ اما برای بیست تا سی و پنج سال ها مناسب ترند.


چه شغل هایی سراغش می روند؟


پرستاران و هنرمندان رشته های مختلف بیشتر از این رنگ استفاده می کنند.


چه تاثیری می گذارد؟


نوعی صداقت کودکانه و روحیه ای شاد اما آرام را به نمایش می گذارد، روحیه ای که بی شیله پیله است و مهربان.


چه فصلی بپوشیم؟


فصل های گرم سال به خصوص بهار بهترین زمان پوشیدن این رنگ است.


معروف به قناری!


زردپوش ها


زرد رنگ انرژی بخشی است؛ هر چند وقتی که تند شود و زیاد، می تواند به عصبانیت و ناراحتی منجر شود اما در حالت کلی برای لباس انتخاب خوبی است. افرادی که زرد می پوشند، برونگرا هستند.


چه سنی بپوشیم؟


بهتر است از این رنگ، جوان ترها استفاده کنند. تناژهای روشن تر و ملایم تر اما محدودیتی ندارند.


چه شغل هایی سراغش می روند؟


هیچ قشر خاصی سراغ این رنگ نمی رود. پوشیدن زرد کاملا سلیقه ای است.


چه تاثیری می گذارد؟


زرد از شما تصویری شاد و خستگی ناپذیر می سازد.


چه فصلی بپوشیم؟


فصل های گرم سال



من از چیزی نمی ترسم!


نارنجی پوش ها


کسی که نارنجی می پوشد آدم خونگرمی است، آدمی است که از دیده شدن واهمه ندارد و برعکس آنقدر به خودش اعتماد دارد که دوست دارد دیده شود. نارنجی پوش ها آدم های برونگرایی هستند و اغلب حتی در جمع های غریبه هم دوستان زیادی پیدا می کنند.


چه سنی بپوشیم؟

۲۰ تا ۴۵ سالگی مناسب ترین سن برای پوشیدن نارنجی روشن است. برای تناژهای تیره این رنگ، محدودیتی نیست.


چه شغل هایی سراغش می روند؟


باز هم هنرمندان! اصلا بعید نیست خبرنگاری را ببینید که نارنجی پوشیده! او دوست دارد با بقیه حرف بزند و ارتباط برقرار کند.


چه تاثیری می گذارد؟


نارنجی ممکن است برای آدم های محافظه کار نوعی خطر محسوب شود، بنابراین اگر نامزدی دارید که محافظه کار است بهتر است در دیدارهای اول سراغ این رنگ نروید.


چه فصلی بپوشیم؟

فصول سرد سال برای پوشیدن نارنجی بهترند. این رنگ گرم است.



نهایتا مسالمت جو هستید!


سبزپوش ها


اگر موقع انتخاب لباس، صرف نظر از مد دنبال رنگ سبز هستید و به این رنگ عشق می ورزید، بدانید و آگاه باشید که یکی از افراد مسالمت جوی در این روزگارید! سبز رنگ آرامش و طبیعت است؛ رنگی که با دیدن آن احساس طراوت و تازگی خواهید کرد. بسته به اینکه این رنگ چه طیفی داشته باشد، معانی مختلفی دارد اما این تناژ نماینده صلح جویی شماست، هر چند که گاهی ممکن است هیجان بر شخصیت تان غالب شود اما درنهایت دنبال آرامش هستید!

چه سنی بپوشیم؟

هر چند که بیشتر از رنگ مدل لباس در تعیین سن کسی که آن را می پوشد موثر است اما در مورد این رنگ بهتر است خانم های بالای ۳۰ سال دست به انتخاب آن بزنند.


چه شغل هایی سراغش می روند؟

جالب است بدانید رنگ سبز، رنگ مورد علاقه بیمارستان هاست. این رنگ آرامش بیمار را بیشتر می کند.


چه فصلی بپوشیم؟


تمام فصول



ملایمت و اصالت


بژپوشان


بژ ریشه های صورتی و تداعی کننده اصالت و شیک بودن است. با پوشیدن این رنگ زنانگی را با جدیت تلقین خواهید کرد.


چه سنی بپوشیم؟

بهتر است از این رنگ بعد از سن بیست و پنج سالگی استفاده کنید.


چه شغل هایی سراغش می روند؟

هنرمندان و بخصوص بازیگران این رنگ را بسیار می پسندند.


چه تاثیری می گذارد؟

این رنگ به صورت ناخودآگاه احترام سایرین را برمی انگیزاند چون همانطور که گفتیم نوعی حالت جدیت را با زنانگی نشان می دهد.

چه فصلی بپوشیم؟

بستگی به نوع پارچه دارد اما بهتر است در فصل های گرم سال سراغ بژ بروید.

صادقانه پوش ها


سفید پوش ها


سفید رنگی خنثی است اما معانی خنثی ندارد. کافی است این رنگ را بپوشید تا نشان دهید دنبال آرامش هستید. سفید تداعی گر احساس معصومیت یا پاکی است. کسانی که سفید می پوشند باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشند چون این رنگ ممکن است به سرعت کثیف شود.

چه سنی بپوشیم؟


هیچ محدودیتی برای پوشیدن این رنگ نیست.


چه شغل هایی سراغش می روند؟

پزشکان و پرستاران از این رنگ بیشتر استفاده می کنند چون هرگونه آلودگی سریعا خودش را نشان خواهد داد.

چه تاثیری می گذارد؟

سفید رنگ جذاب و شیکی است و این دو صفت را هم در ذهن بیننده تداعی می کند، ضمن اینکه پیام تمیزی، روراستی و صداقت را هم می دهد.


چه فصلی بپوشیم؟


تمام فصل های سال برای پوشیدن سفید مناسب هستند اما از آنجا که این رنگ نور را از خودش عبور می دهد و مانع احساس گرما هم می شود، می توانید در بهار و تابستان بیشتر سراغش بروید.

زمینی ها

خاکی پوش ها


خاکی یکی از رنگ های خنثی است و می توانید آن را با بیشتر رنگ ها ست کنید. این رنگ نماینده تعادل، افتادگی و در عین حال عدم تمایل به جلب توجه است. اصلا بعید نیست کسی که رنگ مورد علاقه اش خاکی است آدمی باشد که به تنهایی بیشتر از در جمع بودن علاقه داشته باشد. این فرد احتمالا زیاد به حرف زدن علاقه ای ندارد و به شنیدن علاقه بیشتری دارند.

چه سنی بپوشیم؟

این رنگ هم محدودیت ندارد اما بهتر است اگر رنگ مورد علاقه تان نیست، بعد از ۲۴ سالگی سراغش بروید و استفاده از آن را محدود کنید.


چه شغل هایی سراغش می روند؟


برای این رنگ شغل مشخصی تعریف نشده است ولی اگر دیدید شاعران و نویسنده هایی سراغش رفته اند، تعجب نکنید.


چه تاتثیری می گذارد؟


این رنگ در نگاه اول تاثیر چندانی نمی گذارد چون رنگی نیست که جلب توجه کند اما احتمال اینکه این رنگ را بپوشید و آدمی آرام و ملایم به نظر برسید زیاد است.


چه فصلی بپوشیم؟


بهتر است از این رنگ در فصل های گرم کمتر و در فصل های سرد بیشتر استفاده کنید.

ابهت و رمز و راز

سیاه پوش ها

بالاتر از سیاهی رنگی نیست. این رنگ ترکیب تمام رنگ های دنیاست اما خصوصیات همه آنها را ندارد. سیاه رنگی است که با آن می شود به راحتی پنهان شد و به چشم نیامد. بنابراین رنگ مناسبی برای کسانی است که خجالتی هستند اما اگر مصاحبه کاری دارید یا موقعیتی پیش آمده که باید در آن، توانایی هایتان را نشان دهید، سراغ این رنگ نروید.

چه سنی بپوشیم؟

این رنگ محدودیت سنی ندارد ولی جوان ترها بهتر است انتخابش نکنند.


چه شغل هایی سراغش می روند؟

مشکی رنگی رسمی است. این رنگ در مورد افرادی که برنامه ریزی مراسم مجلل را برعهده دارند (ودینگ پلنرها) مناسب است.

چه تاثیری می گذارد؟

با پوشیدن این رنگ، آدمی با ابهت، مرموز و بانفوذ به نظر خواهید رسید.

چه فصلی بپوشیم؟

تا حد امکان در تابستان سراغ این رنگ نروید.

به رنگ ارغوان


ارغوانی پوش ها


ارغوانی از زیرمجموعه های بنفش است. خیلی ها می گویند بنفش رنگ یأس آوری است اما واقعیت این است که بنفش رنگی سرد اما زیبا و شیک است. ارغوانی هم که جای خود دارد! این رنگ نشاندهنده ثروت و ظرافت است!


چه سنی بپوشیم؟


برای پوشیدن ارغوانی بهتر است بالای ۳۰ سال را در نظر بگیرید.


چه شغل هایی سراغش می روند؟


این رنگ کاملا سلیقه ای است.

چه تاثیری می گذارد؟

کسی که ارغوانی می پوشد، رازهای زیادی دارد اما علاقه ای به افشا کردنشان برای هر کسی ندارد. این افراد، خوددار هستند.

چه فصلی بپوشیم؟

تناژهای روشن را در نیمه اول سال و تیره ترها را برای نیمه دوم سال بگذارید، بهتر است!


برچسب‌ها: شخصیت شناسی-رنگ لباس

تاريخ : یک شنبه 3 بهمن 1395 | 14:35 | نویسنده : m |

تفاوت غرور و اعتماد به نفس

جانی یونایتس فوتبالیست معروف آمریکایی می گوید «بین غرور و اعتماد به نفس تفاوت وجود دارد؛ غرور زمانی است که شما در مورد خودتان دست به بزرگنمایی بزنید. در حالیکه اعتماد به نفس، به معنای باور داشتن به توانایی خود در انجام کارهاست. به عبارت دیگر اعتماد به نفس از طریق تلاش فراوان به دست می آید و آنهایی که این ویژگی را دارند، افرادی خودآگاهند. به یاد داشته باشید هنگامی که اعتماد به نفس شما از توانایی تان فراتر رود، دچار خود بزرگ بینی خواهید شد؛ بنابراین بین این دو تفاوت قائل شوید.

شالوده ی اعتماد به نفس حقیقی بر پایه ی واقعیت ها بنا شده است. برای اینکه بتوانید اعتماد به نفستان را بالا ببرید، باید ارزیابی دقیق و صادقانه ای از خود و توانایی هایتان داشته باشید. اگر هنوز نقاط ضعفی در شما وجود دارد، برای بهبود آنها برنامه ریزی و راهی پیدا کنید تا اثرات منفی شان را به حداقل برسانید. به خاطر داشته باشید بی توجهی نسبت به نقاط ضعف و یا نقطه ی قوت نشان دادن آنها، هیچ کمکی به از بین بردنشان نخواهد کرد. به همین ترتیب، داشتن درک درست از توانایی ها می تواند انتقادات یا بازخورد های منفی را کاهش و به شما اعتماد به نفس بیشتری بدهد.

 

کانال تلگرام عشق ماندگار



تاريخ : شنبه 2 بهمن 1395 | 1:9 | نویسنده : m |
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.